Even Stevens
Louis, a seventh-grade misfit, struggles to fit in at school and in his seemingly perfect family. He infuriates his overachieving older sister, Ren, and is frequently involved in disastrous escapades, from which his best pal Alan usually rescues him.
Swap.com
Ernie Morton has something Louis wants, and Louis will give anything to get it. Donnie frightens his mom and dad with his new, Dennis Rodman-like approach to personal grooming.
Stevens Genes
After clocking a fast time in the 100 yard dash, Louis is invited onto the track team. He loses his enthusiasm when Ren finds out the real reason for her brother's newfound speed.
Shut out of the talent show, Louis will do anything to get a shot at getting on stage - even if it means sharing the stage with Ren.
A videotape is missing from Louis' prized comedy collection so he installs CCTV equipment throughout the Stevens' house. He soon learns the sad truth about Ren's mentor.
Ren is threatened by the presence of Charlotte's old best friend, Yvette. Feeling increasingly excluded, Ren mourns the loss of her friendship.
Louis saves the life of a popular student and finds himself in with the "in crowd", leaving his real friends out in the cold.