Evil By Design: Exposing Peter Nygård
Finnish immigrant Peter Nygård quickly rises to become the darling of Canadian fashion. But behind the scenes at his garment company, employees endured sexual abuse and assault. This series explores the investigation.
Investigative reporters face intimidation when they unearth dark rumors of rape surrounding fashion mogul Peter Nygård.
A feud between Nygard and his neighbor in the Bahamas cracks Nygard's operation wide open and exposes a shocking pattern of abuse.