Ex on the Beach
Vicky continues her romance with Ross, Marco's ex Frankie discovers she has a rival for his attention. And Ash and Chloe are in for a shocking surprise as the next ex turns up at the beach.
The fourth ex arrives at the beach to cause further trouble for our singles. Ross feels Chloe’s wrath as his relationship with Vicky advances, Talitha and Ash hit the rocks, and Marco and Frankie reach breaking point over Emily.
The Fifth ex arrives at the beach to surprise Vicky and Ross, things look increasingly bad for Talitha and there’s a shock departure which leaves everyone panicking over whose ex is next.
Ash couldn't be more shocked by the arrival of the sixth ex at the beach. Emily and Liam go on the date from hell, Farah falls in love and Talitha is rocked as a long kept secret threatens to come out and ruin her relationship with Ash forever.
All hell breaks out at the beach as our quagmire of ex's keeps growing. Ross tells his ex Chloe that he’d like to give things another go, Jack tries it on with Emily whilst holding the stick of truth and more.