Excel Saga
Excel’s in a secret organization. She wants to impress her boss by conquering the city. And every episode of her show, Excel Saga, is a mega-random mash-up of stuff that rules. It’s like a sci-fi movie full of drunken kittens. It’s like a romantic comedy about zombies that drive laser motorcycles made of flaming glitter. And when you smoosh it all together? BOOM. Excel Saga!