Exchange Styles
In this program, a mother and a daughter agree to exchange their styles. Sirlene wants her daughter Vitória to have a more conservative image and to be encouraged to combine more, while Vitória would like her mother to have a more modern style.
Two friends accept the challenge of changing their styles. Danielle wants Leinad to be more feminine and Leinad thinks Danielle should wear looser clothes.
Camila and Stefany are friends and they took on the challenge of swapping their styles. Camila, who loves purple, would like Stefany to wear sexier clothes. But Stefany would rather banish purple from Camila's life forever.
Márcia and Luciana, who do traditional dances, agree to exchange their styles. Márcia would like Luciana to adopt the style of a passionate Spanish woman, while Luciana would prefer Márcia to be more sophisticated and elegant.