EXCLUSIVE LOVE
Wang Chan (Chang Chia Sheng) is the second-generation heir to a funeral services business, but he's long avoided returning home to take over the family business in favor of chasing his dreams of becoming a singer. However, his family decides that it's time for him to learn the business, instructing Tang Tu Chih (Mao Chi Sheng), the company's strict and cold "ace funeral director," to guide Wang Chan through an intense training regimen. While the timid, ghost-fearing Wang Chan is reluctant to learn, the time he and Tu Chih spend together brings them closer in more ways than one. Meanwhile, heartbroken wedding planner Chang Yi Ching (Hsu Wei Tse) is tasked with organizing the wedding of his longtime crush, Tu Ching Ho (Pu Jing Heng) – but he secretly plans to sabotage it! Between funerals and weddings, these four must confront past hurt and misunderstandings to fully understand love and life.