See Your Love
Zi Xiang (Raiden Lin), the reluctant third generation heir to his family business, is sent to Taiwan for business negotiations. However, shortly after his arrival, he finds himself targeted by an assassin, Xin Jia (Edwin Lin). Zi Xiang, hoping to use the chaos as an opportunity to escape from his business obligations, asks his assistant Feng Jie (Lin Chia Yo) to hire Shao Peng (Jin Yun), a hearing-impaired caregiver, to help him. However, Zi Xiang finds himself attracted to Shao Peng the more time they spend together. In the meantime, Feng Jie poses as a decoy to protect Zi Xiang, but as Xin Jia repeatedly fails his attempts to assassinate "Zi Xiang," Feng Jie and Xin Jia develop an unexpected romantic connection! Will either of these couples find lasting love, or will conflicting loyalties get in the way?