Exploring the Mayan World
In eight immersive episodes, decode cultural messages hidden in ancient Maya sites; explore the legacy of Spanish interactions with the Maya as they are reflected in modern towns; chat with archaeologists, artisans, and other local experts; and witness the Maya legacy in food, music, fashion, and art.