Eye Candy
BRB
Reeling from a tragic murder, Lindy is determined to find the killer by going on dates with two suspects. But as she begins to let new people into her life, she puts herself and her friends on a dangerous killer's radar.
Tommy enlists Lindy to find out if a busy New York City hospital has been hacked. Things get dangerous when Lindy has to go undercover, posing as a patient to get access to the hospital's Intensive Care Unit.