Eye Wonder
Some of the best magic, video illusions and electrifying viral videos that will make people's eyes ask what just happened; learning to master the tricks found within.
Eye-s Cream Statue
Brandon Baum cooks food using only his iPad; Scam Nation shows how to prank parents with straw melting magic; Kevin Parry turns into a pile of balloons.
Simon Pierro tests out magic tricks on his dog; Royal Pain amazes a family with a big card trick; Howard Lee draws 3D illusions that blows minds.
Veritasium breaks down the Ames Window illusion that only some people can actually see; Rick Smith Jr. climbs the card throwing trick's shot levels.
Mat Franco shows how to cut a deck of cards using only one hand; Nico Bisesi discovers people's fears while reading their mind.
Magician Shin Lim talks about his favorite part of performing and gives advice to aspiring magicians; Royal Pain uses ring magic to wow strangers.