Fabulous Boys
In this gender-bending musical drama, Gao Mei Nu (Cheng Yu Xi) is thrust into an unexpected role when her brother needs her help. After Gao Mei Nan (also Cheng Yu Xi) is unable to join the popular boy band A.N.JELL due to a medical emergency, Mei Nu – who is training to become a nun – must disguise herself as a male idol. She must navigate the challenges of maintaining her secret from the band's lead vocalist Huang Tai Jing (Jiro Wang), guitarist Jiang Xin Yu (Hwang In Deok), and rapper Jeremy (Evan Yo). As she struggles to keep her true identity hidden, Mei Nu must prove herself as a performer while avoiding discovery. This is a 2013 Taiwanese drama series, a remake of the popular 2009 Korean drama "You're Beautiful."