MIRACLE_TV
Luis (Chani), a world-famous idol, constantly fears losing his top spot to the rising idol group "N/S". Min Si Woo (Hwi Young), once a reluctant audition participant, now a member of N/S, vowed to become a better singer than Luis. His best friend Lee Soo Rin (Kang Min Ah), a content creator for the group, finds her life complicated when she unexpectedly crosses paths with Luis. Caught between Luis and Si Woo's competing influences, Soo Rin struggles to pursue her own dreams. As tensions rise and ambitions clash, the trio navigates the competitive world of K-pop, love, and personal aspirations. This is a 2022 South Korean romantic idol drama directed by Myung Hyun Woo.