Spring of Youth
Sa Gye (Ha Yoo Joon) was on top of the world as the vocalist and guitarist of leading K-pop band The Crown... until he's unexpectedly forced to leave the group. Seeking a fresh start, he decides to enroll in university, where he hopes to experience the normal life of a college student for the first time. There he meets Kim Bom (Park Ji Hu), a passionate and talented music student who gave up studying abroad after her mother's passing, and Seo Tae Yang (Lee Seung Hyub), a medical student with a deep love for music. Together with other students, they form a band called Two Sa Gye, and before long Sa Gye finds himself rediscovering his passion for music. As Sa Gye and Bom grow closer, they begin to develop feelings for each other, supporting each other as they work through their difficult pasts. Will Sa Gye find the new beginning he hoped for?