Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works Fate/Stay Night: Unlimited Blade Works
Rin takes Shirou and Saber to the church in New Fuyuki. She introduces Shirou to Kotomine Kirei. Will Shirou accept to participate in the Holy Grail War despite all the danger?
Rin and Shirou run into a girl named Illyasviel von Einzbern. She has a Servant who is a big mad monster! What does this girl want from them?