Feedback
Marcin wakes up disheveled and disoriented, then learns Piotr has gone missing; as he tries to retrace his steps, the police wonder if he's involved.
A chance encounter brings Marcin and Jadzia into contact with a wealthy couple; Kinga has her own suspicions about Piotr's whereabouts.
More people go missing, threatening the investigation; a key witness leads Marcin and Cezary to an anxious family who are reluctant to provide answers.
In a moment of clarity, Marcin begins to untangle the events that led a Good Samaritan to become a threat to a fast-growing business.