Feel What You Feel
Ming De University law students Yu Lei (Sun Cai Zhen) and Chen Ke (Liang Bei Yi) have no idea that they'll change each other's lives when they first meet. Initially, they seem like complete opposites: Yu Lei is bold and confident, while Chen Ke leans quieter, preferring to distance himself from others in a group. But instead, Yu Lei is caught off-guard by Chen Ke, leaving him without his usual bravado. Throughout their years of school, Yu Lei and Chen Ke gradually develop feelings for each other, but keep it hidden – until an impromptu game of football with the men's dormitory brings unspoken emotions out into the open. This drama was adapted from the novel "Wei Ming Hu Pan De Ai Yu Fa" by Nilv Zhuren.