Feride vs. The World
This edgy and unique Turkish animated series follows the fiercely independent Feride as she struggles to maintain optimism amid the monotony of life.
Feride cuts her boyfriend loose for being too boring, while Pinar finds herself revenge texting. Later, Pinar finally gets to meet her friend's family for the first time, and Feride gets a little too competitive at paintball with her coworkers.
After a string of unsuccessful romantic pursuits, Feride realizes that she's still hung up on an ex.
Feride grapples with the concept of "me time" while going out of her way to help a coworker, a family in need, and an old friend with a computer addiction. Then, Feride navigates an ex's return and has an unintended impact on her sister's dating life.
As she explores what life is like with Ismet back in the picture, Feride dabbles in reading tea leaves and explains the origins of her ponytail.
While Kanzi helps Feride lean into her entrepreneurial side, she's brought back to the earliest days of her complicated relationship with her father.