Little Demon
First Blood
Chrissy Feinberg's first day of seventh grade goes south when she discovers she's the Antichrist.
Chrissy gets carried away with possessing people and an old associate seeks revenge on Satan.
Satan and Chrissy enter an otherworldly game show; Laura and Darlene's girl's night gets cray cray.
Chrissy cooks some creepypasta with the cool girls; Laura regresses to save her.
Laura uses magic to pretend she's a normal mom; Satan bros out at a monstrous bachelor party.
Chrissy learns her best friend has a secret; Laura and Satan unite for the sake of their old dog.