Mountain Monsters Mountain Monsters
A 500 pound Wampus Beast is killing the cattle in Pleasants County, West Virginia. Now a group of expert hunters and trappers are using their backwoods knowledge to protect their livestock and catch the Wampus Beast.
For decades Mason County, West Virginia has been terrorized by a flying Mothman and it appears he is back again. Now a group of expert hunters and trappers are using their backwoods knowledge to catch the Mothman once and for all.