Finding Bigfoot
From small towns in the South to remote areas of the Pacific Northwest, four eccentric but passionate investigators embark on one single-minded mission to find the elusive creature known as Bigfoot.
Bigfoot Crossing in Georgia
Famed Bigfoot investigator Matt Moneymaker and his team of Bigfoot Field Research Organization (BFRO) experts travel to the forests of northern Georgia to examine footage of what could be a Bigfoot running across the road.
Swamp Ape
Bigfoot expert Matt Moneymaker takes his team to northern Florida to help a family that believes they have a Bigfoot living on their property. The team meets with members of the Seminole nation, whose history with the creature goes back hundreds of years.
From deep inside the North Carolina Uhwarrie National forest comes one of the most convincing pieces of Bigfoot footage from the past 40 years. The team of BFRO investigators use decades worth of experiences to determine if this footage is the real deal.
Bigfoot expert Matt Moneymaker takes his team of specialists to Oregon to examine a video taken on a rafting expedition. While investigating, the BFRO team hears a sound in the middle of the night that they believe could prove the creature's existence.
Famed Bigfoot expert Matt Moneymaker and his team of Bigfoot Field Research Organization (BFRO) investigators journey into the mountains of southern Washington to explore a series of photos that depict what some believe is a Bigfoot on a snowy peak.
A call from a concerned mayor brings Matt Moneymaker and his team of Bigfoot Research Organization experts to the island of Prince of Wales, Alaska. The island has a long history with the beast, but a recent spike in activity has the townspeople on edge.