Finding Justice
Activists, journalists, and church leaders battle voter suppression tactics in Georgia and send the reverberations of the fight for political power across the nation.
In Los Angeles, the community is on the brink of taking a stand against the criminalization of kids. Parents, teachers and student activists join forces to take on the Los Angeles Unified School District and end the school-to-prison pipeline.