Finding Mrs. Claus
Too depressed to pull off Christmas after a frustrated Mrs. Claus walks out on him, Santa's elves believe a little R&R will help get the big guy back on track. However, instead of taking him on a relaxing holiday, they take him to a place where the concentration of naughty people is off the charts - Vegas.