Fix My Mom
The bond between mother and daughter is arguably the most special, but also can be one of the most problematic relationships on the planet.
Knot Without My Daughter
The Ibrahim Family faces a large hurdle when daughter Luna and her mother Amal are unable to see eye-to-eye. While struggling to maintain her perfect veneer, Mom Ashley backs herself into conflict with two daughters.
A group session takes an unexpected turn when Laura challenges Shun and Amber to change their attitudes. Mom Ashley learns the real impact of her negative words on daughter Brittany.
In a private session with Laura, Ashley is forced to face her biggest fear when she must write a possible eulogy in the event of Velvet's death. Shun takes Laura aside to express concerns about the program.
Luna and Ruba demand Amal take responsibility for her part in their fractured relationship. Tonja and Kami face a big decision after a request from Laura.