Florida Man Murders
Musclehead Murders
A wealthy Miami couple disappears leaving an abandoned Lamborghini. Police are perplexed until a rich businessman comes forward with a bizarre and torturous tale of a group of muscled men looking for a fast way to flashy cars and a fabulous lifestyle.
Murder in the Keys
Young newlyweds Michael and Susan "Missy" MacIvor were living the dream in the Florida Keys with a baby on the way. But the Florida Man strikes in paradise, when under the cover of a storm, the MacIvors become victims of a triple homicide.
A car bomb explodes rocking the millionaire enclave of Naples, Florida. Tobacco heiress Margaret Benson and her son are victims of a double homicide.
21 year-old hopeful romantic, Landy Martinez, is caught in a tumultuous and deadly love triangle. At the scene of the crime is a cell phone with the victim on video pleading for his life. Can the police unlock the evidence to convict the killer?
When a prominent tax attorney is found strangled and locked inside a storm shelter, authorities are baffled.