Foster's Home for Imaginary Friends
It's Madame Foster's birthday! But when Frankie tries to take a simple trip to the mall, Bloo and the Gang tag along and are this caregiver's worst nightmare.
When Bloo breaks Madame Foster's bust, it's up to the Gang to put it back together before rule-crazy Mr. Herriman finds out.