Four Hands Menu
Niklas Ekstedt & Lennox Hastie
Niklas Ekstedt is invited to visit his friend Lennox Hastie in Sydney, where they go on a road trip to get to know each other and explore Australian food culture.
Margot Henderson & Margarita Forés
Londoner Margot Henderson visits the Philippines for the first time to meet Margarita Fores, where they create a menu that will be served at Margarita's restaurant, Grace Park, in Manila.
David Chang visits his friend Magnus Nilsson in Fäviken, where their common interest in fishing brings them together in the forests of Jämtland for three days.