FreakAngels
Welcome to Whitechapel: last bastion of humanity. Six years ago, the world “ended” in a single, apocalyptic event, trapping Great Britain behind a mysterious dome of purple energy. London’s last neighborhood has persevered thanks to the protection of the “FreakAngels” — a small group of psychically-powered twenty-three-year-olds. Their fragile peace becomes threatened, however, when an exiled friend returns, exposing past conspiracies and new conflicts within their fractured, makeshift family. Can Whitechapel survive?
Afraid of losing the trust of Alice and the other citizens of Whitechapel, Connor makes a desperate attempt to regain their trust by revealing the FreakAngels darkest secret to Alice.