From Scratch
First Tastes
Torn between her dreams and her father's expectations, Amy arrives in Italy for an art program and meets a chef who gives her a new perspective.
Carne e ossa
Amy and Lino build a life together in Los Angeles while living in Amy's sister apartment; a Thanksgiving family dinner is tense.
Amid family drama on both sides, Amy and Lino celebrate a new chapter in the same place where their love began.
Back in Los Angeles, Amy reaches a crossroads in her career, and Lino seizes upon an opportunity; devastating news brings a halt to their pursuits.
Amy, Lino and their families are forced to face uncomfortable truths, make difficult decisions and heal old wounds.
Amy and Lino find a new source of joy and take on a series of unforeseen challenges.