Funny Little Cars
Citizens of Doom Valley are not human beings but cars, trucks, boats, scooters, and containers with strong human characteristics. Doom Valley is being destroyed by criminals and environmentally unsound businesses, and it's up to the few residents left in town to stay and fight back.