GAD GUARD GAD GUARD
Hajiki’s struggling to get by on the streets of Night Town, where everyone’s fighting for the same thing: the Gad. If you’ve got a Gad, you’ve got the power of a robotic Techode at your disposal. And if you’ve got a Techode—you’ve got a chance. Hajiki’s about to find out just how much life can change when machine and man form an incredible bond.
When Hajiki is assigned to make a special delivery to a mysterious client, his entire world changes with the discovery of a mysterious GAD!
Hajiki finds that even his most dangerous enemies are no match for his Techode - but that might not be the case when his last client starts wondering why he never received his GAD.
Katana and Wanda work together to steal a GAD that’s being transported to the Day Town Museum after being mistaken for a jewel.