Gamers
"Would you like to be with me... in the Gamers Club?" Amano Keita is a perfectly mediocre loner with no particular distinguishing features other than his love for games. One day, his school's prettiest girl and Gamer Club President Tendo Karen suddenly calls out to him. That moment changes Keita's life forever, as he now finds himself in the midst of a romcom with beautiful girl gamers......
Tendou Karen has been out-of-it ever since Chiaki and Keita have become friends. She runs into Keita in town, and so they go on a "walk" together.
Tasuku pieces together the surprising connections between Chiaki and Keita. Chiaki and Keita, meanwhile, not even aware that they'd had those connections, discover that they have some seemingly irreconcilable differences.