Gangland Chronicles
The Gambino Family: The Gotti Years
When John Gotti, a Capo from the Bronx, gets fed up with the greedy boss, Paul Castellano, the most prominent NY Italian Mafia family will change forever.
The Medellin Cartel becomes the most powerful cocaine traffickers in the world, but when they go to war with Colombia the cartel tests their limits.
Sonny Barger's Hells Angels creates the bloodstained blueprint for all outlaw biker clubs that follow, but can they outwit the feds.
The Mongols Motorcycle Club's enemies, the Hells Angels and the authorities, threaten the existence of this outlaw motorcycle gang.
Whitey Bulger's notoriously violent and untouchable Winter Hill Gang are the kings of Boston's underworld, until a secret alliance comes to light.