GANK YOUR HEART
Ji Xiang Kong (Wang Yibo), a famous esports gamer with a massive fan following, sees his championship dreams shattered by a career-threatening misunderstanding. Qiu Ying (Wang Zi Xuan), an ambitious live streamer hoping to become a professional commentator, encounters Xiang Kong at an international competition and attempts to leverage their meeting for her own popularity. However, his damaged reputation inadvertently impacts her standing as well. Forced to reinvent themselves, Xiang Kong and Qiu Ying form an unexpected partnership to overcome their professional setbacks. Together, they navigate the challenging world of esports and streaming, seeking redemption and success. This is a 2019 Chinese romance drama adapted from the novel "Accompany You to the Top of the World" by Nan Ye Lin Er and directed by Sha Wei Qi.