Generation Cryo
Generation Cryo explores the unique lives of kids who were conceived via an anonymous sperm donor and are now coming of age and redefining what it means to be a family. The series documents the journey of 17-year-old, Breeanna, who recently discovered that she has at least 15 half-siblings all fathered by the same man, Donor #1096.
Who's Your Daddy?
Bree, a 17-year old high school student who was conceived through anonymous donor sperm, discovers she has at least 15 half-siblings around the world and embarks on a quest to connect with them and possibly find her donor.
Bree and Jesse talk to their friend who's already gone through the process of discovering his biological father and get some investigating tips.
In Boston, Bree bonds with her half-sisters, Paige and Molly, who have deeply unresolved feelings about being donor-conceived. Paige and Molly help Bree forge a major breakthrough in her search for their sperm donor.