Genevieve's Renovation
Busting On Through
When a chimney pipe threatens her renovation plans, Gen calls on a friend to investigate.
With several rooms done, and the apartments successfully connected, Gen embarks on her master suite!
The living room and office present unique challenges for Genevieve, so she recruits friends for inspiration.
Anxious to get things back to normal, Genevieve takes a field trip to a blacksmith's.