Geomapping Love
Simon has recovered and wants to meet. His meeting with Marc-Antoine is cut short when Marc-Antoine tells him that he doesn't think he's as good-looking in person. The author joins Jocelyn at the gym, but he still hasn't given up on Felix.
Simon decides not to tell Jocelyn about what he has been through with Marc-Antoine. He throws himself into an effervescent sexuality and spreads himself thinner than ever through the four corners of Montreal.