German Genius
After wrapping his critically acclaimed run as "Toni Hamady" in 4 Blocks, Kida Khodr Ramadan struggles to find his next big project until unexpected praise from Ricky Gervais brings an opportunity to adapt Extras in Germany.
Epiphany and Goethe
After wrapping his acclaimed run on "4 Blocks," Kida Khodr Ramadan is at a loss when the roles he's offered don't align with his career vision until a tweet from Ricky Gervais changes everything.
Wilhelm and the Circumciser
As Kida scrambles to fund his project's trailer, a highly unusual opportunity to recoup some of the production's costs falls into his lap.
When his economizing at home backfires, Kida prays that his efforts to secure funding for the production and cut back on costs go smoother. At the same time, Sami runs a strange enterprise at school while hustling the barbershop.
The show's stunt double drama is the least of Kida's problems when he suddenly faces the possibility of being "canceled." Later, as Marius begins a revealing side project, Kida decides to take control of the narrative.