Ghost Adventures Aftershocks Ghost Adventures Aftershocks
Zak reopens investigations at Yorktown Hospital and Trans-Allegheny Lunatic Asylum. The Asylum's owner reveals that new paranormal activity has surfaced as a direct result of the guys' historic 7-hour live investigation in 2009.