Ghost Adventures: Devil's Den
The Ghost Adventures crew unlocks an inhuman darkness inside a shuttered juvenile hall. Was it the real-life horrors of detention that drove inmates to call it the "Devil's Den," or was the Devil itself invited in, bringing despair and deadly intentions?