Ginny & Georgia
Welcome Back, Bitches!
The kids spend Thanksgiving with Zion, who helps Ginny through an emotional ordeal; Georgia has an awkward dinner with Paul's parents.
Why Does Everything Have to Be So Terrible, All the Time, Forever?
Georgia worries Nick will reveal what he knows as she schemes her way up the Wellsbury social ladder; at school, Ginny gets an icy reception.
After plotting revenge on a school mom, Georgia opens up about her troubled past to Ginny; Paul moves in with the Millers.
Paul and Georgia clash over her parenting style; Ginny throws a wild party; Cynthia finds love in an unexpected place.
After a night out with Zion, Paul comes home to a startling discovery; Austin receives a surprise visitor at school.
Sparks fly as Paul and Zion's families join the Millers for a holiday dinner; Austin looks for his Christmas gifts and makes a dangerous find.