GINTAMA - Mr.Ginpachi's Zany Class
Class is in session-and it's out of control! Sakata Ginpachi teaches Gintama High School's Class 3-Z, a ragtag bunch of idol otaku, stalkers, mayo guzzlers, sadists, and more. Fights break out, rules are ignored, and sanity is optional. Every day spirals into chaos, but Ginpachi somehow survives it all with nonchalance and almost zero effort. When the bell rings, chaos begins!
Ginpachi arrives at his class and sees that his students change based on what he says.
The gang sneak into school at night to pick up things they forgot, only to encounter the supernatural?
Three bank robbers are hiding in the school and Hata decides to offer a reward for them.
Shinpachi and Tae are going to change schools, so class 3-Z throws them a farewell party.