Girlfriend
As the CEO of a media production company, Ye Feimo (Lawrence Wong) appears to have it all. However, his recent breakup and the company's string of challenges have made life difficult. Things take an unexpected turn when the executive board insists he needs to pretend to have a girlfriend in public. The team hires Wen Xiaonuan (Xu Hao), an unknown actress, for the role. As the two navigate their fake relationship, the feelings they portray in public begin to feel surprisingly real. Ming Yan directed this 2020 Chinese romance series.