Global Veggies
A vegetarian cooking show featuring the return of Chef Pino Di Cerbo; each focused ingredient is prepared using signature flavors and techniques from a different country where it would be an unlikely visitor.
France, Japan, Morocco, Mexico
Chef Pino Di Cerbo creates veggie dishes inspired by France, French fennel soup; Japan, Unagi-style soy glazed figs; Morocco, Moroccan butter bean tagine; Mexico, asparagus ceviche.
Chef Pino Di Cerbo creates veggie dishes inspired by Thailand, carrot pad thai; France, ground cherry salad; Sweden, Swedish pecan balls; Italy, corn farrotto.