Go Back Lover
Upon transferring back to her old high school, Shen Xing Ruo (Xu Ruo Han) moved into her father's friend's home, where she met his son Lu Xing Yan (Li Yun Rui). While the two didn't initially get along, they managed to become closer as they spent more time together, eventually deciding to date. However, the relationship didn't last, and they broke up during university. Years later, now both adults with their own lives, they reunite – on a dating reality show. Despite the passage of time and their rocky past, they can't ignore the sparks that still fly between them. Will Xing Ruo and Xing Yan manage to make things work this time? Or is their romance best left behind? This 2024 Chinese drama was directed by Ming Yan, adapted from the web novel "Strawberry Kiss Mark" by Bu Zhi Shi Ke Cai.