Goblin Works Garage Goblin Works Garage
Jimmy de Ville, Ant Partridge and Helen Stanley work together to create stunning custom cars and bikes. They're on a mission to bring Goblin, a once-great British engineering company, back to life.
Rally Escort
The mark two Escort Is a motorsport legend. When Jimmy finds a rust free South African import the team take this custom build in a new direction sideways.
The series two A Land Rover is loved the world over, but the Goblin team change that iconic shape forever as they 'slam it to the weeds'.
When Ant arrives unexpectedly with a '58 Apache, expect trouble. It's a monster of a truck, but the Goblin team want to take it further by giving the whole body a huge lift to make it the meanest looking pick-up on the planet.