God Troubles Me
Due to society's rapid development, the balance between the realms of humans, gods, and demons is disrupted. To restore harmony, gods and demons send representatives to the human world... with peculiar results. Su Mo Ting, a recent university graduate, learns from her parents that she's actually half-god and half-demon, but her mixed heritage left her with no powers at all. When her parents decide she needs to leave the house and learn to survive on her own, she finds companions in exiled god Tian Ji and cat demon Di Kui, each with their own missions to complete. Despite their wildly different backgrounds, can this unlikely trio save the world?
A homeless woman, a peculiar deity and a mysterious cat demon team up to save the world turned topsy-turvy.