Going Si-ral
Crazy, Not Lame
Si and Willie watch clips about weddings and Si tries to fly a drone. Sadie, Mountain Man, and JD stop by the couch to play a game.
Shark Rodeo
Si and Willie check out some fishing videos and play a game with Korie, Sadie, and Mountain Man. Si takes an old truck for a spin.