Good Cop/Bad Cop
A procedural dramedy centered around Lou and Henry, an odd couple sister and brother detective team in a small Pacific Northwest police force, who must contend with colorful residents, a lack of resources, and their own complicated dynamics.
Peace in the Valley
The Eden Vale Police Chief coaxes his estranged son home to partner with his detective big sister.
The King's Assassin
Lou and Henry investigate the suspicious death of a crypto bro who ate a poisonous mushroom.
When a high school quarterback is attacked, the investigation reveals how far people will go to win.