Gourmet
In the world of traditional Korean cuisine, Bong Joo (Kwon Oh Joong) and Sung Chan (Kim Rae Won), raised as brothers, find themselves at a crossroads when a special cooking contest challenges their familial bonds. Bong Joo, from a renowned restaurant family claiming descent from the last royal Joseon Dynasty chef, expects to inherit the family business and marry Joo Hee (Kim So Yeon). However, Sung Chan's exceptional culinary talent and unconventional approach threaten Bong Joo's plans. When a shocking revelation about their great-grandfather emerges, it creates tension between them. Joo Hee sympathizes with Sung Chan, attempting to support him amid the family conflict. Ultimately, Sung Chan leaves to become a food peddler, specializing in sourcing the finest traditional Korean ingredients. Their brotherhood is tested by ambition, family legacy, and culinary passion.