Grandpa in My Pocket
Only seven-year-old Jason knows about his Grandpa's magic cap. When he puts the cap on Grandpa shrinks and creates comic mayhem, but somehow Grandpa and Jason always manage to save the day. It's teamwork!
Beowulf the Brilliant
Grandpa's awful sister Great Aunt Loretta threatens to take his dog Beowulf to the Dogs' Home. Horrified, Grandpa shrinks and sets out on a mission to make her love "Wulfy," but only makes matters worse.